Virkistystoiminta

Teatterimatka Imatralle to 4.4.2024

Yhdistys järjestää kevään teatterimatkan Imatralle to 4.4.2024 klo 14.00 näytökseen Ikuisesti nuori.

Ikuisesti nuori (Forever Young) on maailmalla valtaisasti menestynyt musiikkikomedia, joka on täynnä elämää, naurua ja lämpöä.

Ajassa on menty eteenpäin viitisenkymmentä vuotta. Teatteri Imatra on suljettu jo kauan sitten ja se on muutettu näyttelijöiden vanhainkodiksi. Ja eipä kenelle tahansa näyttelijöille, vaan Teatteri Imatran omalle väelle! Lavalla tavataan siis noin 90-vuotiaat näyttelijät Ulla, Hanna, Axa, Marko, Kustaa ja Joonas sekä kapellimestari-Lauri. Joukkoa hoitaa ja johtaa sisar Alma.

Tässä joukossa hullutellaan hersyvillä tarinoilla, yllättävillä tanssinumeroilla ja riehakkaalla rockilla. Musiikkikomedia tarjoaa lukuisia hittejä, kuten I love rock’n’roll, Stairway to Heaven ja tietenkin Forever Young.

Näytelmä on unelma ja ylistyslaulu kaikille meille ikääntyville. Välillä vanheneminen on vaikeaa ja raskasta, vaikka elämä tarjoaa myös nautintoja ja iloa. Kaipuu rakkauteen on suurta. On kertakaikkisen hienoa nähdä ihmiset oman elämänsä pääroolissa.

Lounasta nautimme Imatran kylpylän runsaasta noutopöydästä noin klo 12.00 - 13.15.

Lähtö: klo 9.00 Matkailupysäkiltä, Kirkkokadulta (Rantakylän Neste klo 8.50 ja ajetaan Niinivaaran kautta).

Sitovat ilmoittautumiset 12.3. mennessä Ullalle puh. 050 412 2613 tai Annikille puh. 0500 274 651.

Matkan hinta: jäsenet 60 € ei jäsenet 70 € sisältäen matkan, lounaan ja teatterilipun

Matka maksetaan etukäteen viimeistään viikkoa Joensuun Reumayhdistyksen pankkitilille: Säästöpankki Optia FI 89 4600 2320 0110 69, viestikenttään: Imatra