Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Ajankohtaista

Yhdistyksen jäsenten vesijumppavuorot (ma ja pe) ovat peruutettu loppuvuoden osalta Vetrealla, syynä klooripumpun rikkoontuminen.

Jalkojenhoidon ammattitutkintoa suorittavien näyttöön ajalla 19. - 22.11. tarvitaan reuma-asiakkaita jalkojenhoitoon. Hoidon hinta 15 €/1½ h. Tiedustelut puh. 050 5777 826 Niina Martikainen, Riveria.

________________________________

Suomen sosiaali- ja terveys ry myönsi kultaisen ansiomerkin Risto Savolaiselle pitkäaikaisesta ja merkittävästä toiminnasta sosiaali- ja terveysalalla. Merkin luovutti yhdistyksen puheenjohtaja Seppo Lehikoinen Ystävänpäiväkonsertin yhteydessä 10.2.2017 Pielisensuun kirkossa.Suomen sosiaali- ja terveys ry myönsi kultaisen ansiomerkin Risto Savolaiselle pitkäaikaisesta ja merkittävästä toiminnasta sosiaali- ja terveysalalla. Merkin luovutti yhdistyksen puheenjohtaja Seppo Lehikoinen Ystävänpäiväkonsertin yhteydessä 10.2.2017 Pielisensuun kirkossa.Risto SavolainenRisto Savolainen