Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Ajankohtaista

Yhdistyksen jäsenten vesijumppavuorot (ma ja pe) ovat peruutettu loppuvuoden osalta Vetrealla, syynä klooripumpun rikkoontuminen.

Jalkojenhoidon ammattitutkintoa suorittavien näyttöön ajalla 19. - 22.11. tarvitaan reuma-asiakkaita jalkojenhoitoon. Hoidon hinta 15 €/1½ h. Tiedustelut puh. 050 5777 826 Niina Martikainen, Riveria.

________________________________

VUOSI 2018

FIBROMYALGIAJAOSTO

Fibromyalgiajaosto on yhdistyksemme fibromyalgiaa sairastavien jäsenten yhteistyöelin. Jaoston toiminnan tarkoituksena on tiedottaa fibromyalgiaan liittyvistä asioista järjestämällä koulutus- ja virkistystoimintaa sekä antamalla vertaistukea. Jaosto kokoontuu sunnuntaisin kevätkaudella 14.1., 25.2., 18.3., 22.4. ja 27.5. sekä syyskaudella 19.8., 30.9., 28.10., 18.11. ja 9.12. Näistä tiedotetaan paikallislehtien järjestöpalstoilla.Lisätietoja toiminnasta saa jaoston yhteyshenkilöltä Annikki Hämäläiseltä puh. 0500 274 651.

NIVELREUMAJAOSTO

Jaosto toimii yhdyssiteenä nivelreumaa sairastavien välillä. Jaosto kokoontuu maanantaisin klo 13.00 kevätkaudella 15.1., 12.2., 12.3. ja 23.4. ja syyskaudella 10.9., 8.10. ja 12.11. toimitilassa keskustelu- ja vertaistukiryhmänä. Lisätietoja toiminnasta saa jaoston yhteyshenkilöltä Jukka Hyttiseltä puh. 050 430 2562.

NIVELRIKKOJAOSTO

Nivelrikkojaosto tarjoaa mahdollisuuden tavata toisia nivelrikkoa sairastavia vertaistuen merkeissä. Oletko kiinnostunut toimimaan nivelrikkojaoston yhteyshenkilönä? Ota rohkeasti yhteyttä puheenjohtajan tai sihteeriin, niin autamme sinut alkuun toiminnassa.

NUORET AIKUISET -JAOSTO

Jaosto toimii yhdyssiteenä eri reumatauteja sairastavien nuorten aikuisten välillä. Ryhmässä on mahdollista saada toisiltaan tietoa, vertaistukea ja vinkkejä, jotka auttavat pitämään huolta omasta terveydestä. Kokoontuu tarvittaessa. Lisätietoja toiminnasta saa jaoston yhteyshenkilöltä Elina Laineelta puh: 050 430 4414 tai sähköposti: elinalaine@live.com

NUORTENJAOSTO

Jaosto toimii yhdyssiteenä eri reumatauteja sairastavien nuorten välillä. Nuorten on mahdollista saada toisilta nuorilta tietoa, vertaistukea ja vinkkejä, jotka auttavat pitämään huolta omasta terveydestä. Kokoontuu tarvittaessa. Lisätietoja saa jaoston yhteyshenkilöltä Tiina Voutilaiselta puh. 044 2781 241.

Valtakunnallisesti toimii vuonna 2014 perustettu Suomen Reumanuoret ry, joka järjestää tapahtumia 18 - 35 -vuotiaille tuki- ja liikuntaelinsairaille nuorille ja ajaa aktiivisesti nuorten asioita eteenpäin.

REUMAVANHENPIEN JAOSTO

Jaosto toimii yhdyssiteenä reumaa sairastaville vanhemmille ja tarjoaa vertaistukea. Kokoontuu tarvittaessa. Ryhmään ovat tervetulleita myös lasta suunnittelevat tai sitä odottavat. Ryhmään voi tulla lasten kanssa. Lisätietoja toiminnasta saa jaoston yhteyshenkilöltä Nina Kekäläiseltä puh. 050 597 2716 tai sähköposti: nina.kekalainen@gmail.com

SELKÄRANKAREUMAJAOSTO

Selkärankareumajaosto tarjoaa mahdollisuuden tavata toisia selkärankareumaa sairastavia vertaistuen merkeissä. Jaoston kokoontumisista tiedotetaan järjestöpalstoilla. Lisätietoja toiminnasta saa jaoston yhteyshenkilöltä Tiina Voutilaiselta puh 044 2781 241 tai sähköposti tiinavoutilainen1@gmail.com

SJÖGRENJAOSTO

Jaoston tavoitteena on toimia vertaistukena sekä lisätä tietoa sairaudesta luentojen, keskustelujen ja painetun materiaalin avulla. Jaosto kokoontuu maanantaisin joko illalla tai päivällä. Kevätkaudella kokoonnutaan 22.1. klo 18.00, 19.2. klo 13.00, 19.3. klo 18.00, 16.4. klo 13.00 ja 14.5. klo 18.00 sekä syyskaudella 27.8. klo 18.00, 24.9. klo 13.00, 22.10. klo 18.00, 19.11. klo 13.00 ja 10.12. klo 18.00 toimitilassa. Lisätietoja toiminnasta saa jaoston tuki- ja yhteyshenkilöltä Mirja Kilpiseltä puh. 0400 801 715 tai Eila Venäläiseltä puh. 050 364 3044.

Jaostot toimivat yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.